Marki

Brak marki

Dostawcy

Brak dostawców

ANGELIKA MARKUL

KOLEKCJA THE PLEASURE IS MINE

Kolekcja powstała z potrzeby mówienia własnym głosem, pielęgnowania kobiecych jakości i relacji. Jest też deklaracją niezależności w kwestiach decydowania o własnym ciele, estetyce, o wyborach i fantazjach. O tym, co nam wolno, a czego nie wypada. Ma charakter głęboko afirmacyjny, wręcz stymulujący. Zagrzewa do bycia sobą. Do pielęgnowania więzi i samorealizacji – także poprzez zrównoważoną modę. THE PLEASURE IS MINE jest więc nie tylko o erotycznej przyjemności, ale i o przyjemności płynącej z tego, co i jak się nosi. Ubranie może być bowiem amuletem mocy, może ośmielać, może przekraczać tabu. Może też zmieniać przyzwyczajenia i przewidywać sojusze.

ANGELIKA MARKUL

Podkategorie

  • Collection 1

    KOLEKCJA THE PLEASURE IS MINE

    Kolekcja powstała z potrzeby mówienia własnym głosem, pielęgnowania kobiecych jakości i relacji. Jest też deklaracją niezależności w kwestiach decydowania o własnym ciele, estetyce, o wyborach i fantazjach. O tym, co nam wolno, a czego nie wypada. Ma charakter głęboko afirmacyjny, wręcz stymulujący. Zagrzewa do bycia sobą. Do pielęgnowania więzi i samorealizacji – także poprzez zrównoważoną modę. THE PLEASURE IS MINE jest więc nie tylko o erotycznej przyjemności, ale i o przyjemności płynącej z tego, co i jak się nosi. Ubranie może być bowiem amuletem mocy, może ośmielać, może przekraczać tabu. Może też zmieniać przyzwyczajenia i przewidywać sojusze.

  • NÓW

    Kolekcja "nów"

    Kolekcja powstała z przyjaźni i wspólnych fascynacji obu artystek. Ma ona za zadanie wydobyć z odbiorcy to, co wyparte, podświadome, podkreślić to, co buduje nasze spojrzenie na świat. O tym właśnie opowiada kolekcja „NÓW”, do których printy w formie kleksów, jak z testu Rorschacha, stworzyła Joanna Hawrot w inspiracji pracami Markul. Pokazuje ona, że moda to nie prosty zestaw trendów, ale obszar badania tożsamości, a nawet metafizyki. Ubrania w kolekcji „NÓW” stają się narzędziem poznania naszej tożsamości i przedmiotem interpretacji. Moda staje się testem Rorschacha – każdy widzi w niej coś innego, choć patrzy na to samo. W tym, co nosimy – dostrzegamy tylko to, co potrafimy odczytać.

Aktywne filtry

Koszula Kando

1 150,00 PLN

Kimono Kando

1 750,00 PLN

Hakamy Kando

1 700,00 PLN

Krótkie kimono Jiyū

1 550,00 PLN

Kimono Kaihō

1 750,00 PLN

Hakamy Kaihō

1 600,00 PLN

Koszula Kodō

1 150,00 PLN

Kimono Tanoshimi

1 550,00 PLN

Hakamy Tanoshimi

1 700,00 PLN

Koszula Aiyoku

1 150,00 PLN

Sukienka Aiyoku

2 150,00 PLN

Hakamy Aiyoku

1 700,00 PLN